Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Emmy Algefors - 10 januari 2010 21:06

Inte en dag för sent. Åh vad det känns sunt med en ny terminsstart imorgon, även om jag är rätt stressad för jag har inte hunnit förbereda allt jag skulle.

Jag är tack och lov superpigg idag, trots fem gudstjänster varav jag spelade på fyra. Vem kallade söndag för vilodag?

Den här veckan som kommer kommer att bli skojig! Dels för att vardagen är tillbaka, jag gillar mina rutiner och min vardag, men dessutom träffar jag mina nya kör imorgon! Ungefär såhär ser schemat ut:

måndag; fix på kontoret, sopplunch där jag tänkte berätta om S-E Bäck och L Edlund och deras musik, sedan pianoelev och två barnkörer. Därefter första repet med Guldhedskyrkans kammarkör.

tisdag; morgonmässa, personalmöte, begravning med Ulf Källvik som solist och sedan alla pianoelever. Därefter träff med min fysiolog Micke för nya tester. Hoppas han blir nöjd.

onsdag: egen planering och sedan till Stockholm!!!! I Stockholm ska jag träffa massor av vänner för både jobbsnack samt uppdatering. Dessutom rep med Svea.

torsdag: ett möte ang. finansiering för Svea. Därefter till MAB för att leta noter. Sedan möta vänner och rep med Svea på kvällen.

fredag: träffa folk på ackis samt repa med Svea. 

lördag: sovmorgon och sedan 30-årskalas hos David. Därefter hemfärd. 

Dessutom har jag planerat att besöka operan och bio med Per. 

På söndag är jag ledig men jag ska spela i Biskopsgården på två gudstjänster, därefter är det orgelinvigning i Katolska kyrkan och Mattias Wager spelar. Det vill jag verkligen inte missa.

Åh vad jag ser fram emot denna vecka, jag kommer verkligen leva glamourliv. Lite trist är det dock att jag inte får äta.....men man kan ju inte få allt.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kan man följa mitt liv på västkusten bland kyrkor, konserthus, löpspår, vänner och andra trevliga upptåg. Och såklart en helt vanlig, grå men ändå ganska trevlig vardag. Enjoy!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards