Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Emmy Algefors - 20 januari 2010 07:28

På mitt initiativ startar idag "Lunchkonsert i Fässbergs kyrka". Varje onsdag kl. 12.12 kommer jag eller någon av mina kollegor att framföra ett ca 20 minuter långt program. Dessutom kan man köpa en lunchsmörgås för 40 kr, inkl. dryck och kaffe.

Det ska bli jättekul, jag ska bara försöka att vara disciplinerad och öva i tid inför mina konserter. Igår började jag öva in mitt program strax efter kl. 20 och det kanske var i senaste laget....


Den här veckan är totalt fulltecknad.

Måndag: körförberedelser, begravning, IKEA, pianoelev, två barnkörer, styrelsemöte och sedan kammarkören.

TIsdag: Personalmöte, möte inför lördagens barnkördag, mailande och info-skrivande om helgen och onsdagens elever och vuxenkör. Planering med Frida inför våren babyrytmiker, babyrytmik, kvittoredovisning, mail-städning och sedan egen övning till kl. 22.

Onsdag: Handla på ICA Maxi inför dagens konsert, trycka program, öva, hämta lunchsmörgåsar, spela lunchkonsert, handla fika till kvällens rep, fem pianoelever och sedan premiär ikväll för min nystartade vuxenkör i Toltorpskyrkan.

Torsdag: Sovmorgon! Därefter ungdomskörplanering, lunchkonsert i katolska kyrkan, sjukhem, orgelmöte med fastighetschefen, ungdomskören och sedan Pauli på kvällen.

Fredag: LEDIG! Tvätta, städa, betala räkningar, åka till Hagakyrkan och testa Dübenorgeln, hämta nycklar, hämta nya linser, fika med kollega och sedan hårfärgning. Bio på kvällen med J kanske?

Lördag: Barnkörsdag 10-14, därefter måste jag till gymet och köra ett långt pass!

Söndag: Gudstjänst kl 9.30 och 11.00 Därefter handla och laga mat för kommande gäster. Sedan ska jag vara ledig =) Det behövs nog inför nästa veckas skidresa till Sälen med ungdomsgänget från jobbet.....


Tur att jag iallafall har kul på jobbet =)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kan man följa mitt liv på västkusten bland kyrkor, konserthus, löpspår, vänner och andra trevliga upptåg. Och såklart en helt vanlig, grå men ändå ganska trevlig vardag. Enjoy!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards