Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Emmy Algefors - 22 januari 2010 09:11

Fredag = ledig!

På schemat idag står:

- tvätta

- städa

- öppna veckans post

- sortera papper

- jobba med Svea

- åka till jobbet och förbereda morgondagens barnkördag (hann inte göra det igår)

- göra några ärenden på stan

- åka till Hagakyrkan och testa Dübenorgeln inför vårens konserter jag ska spela där

- färga håret

Dagen får avslutas med ett besök på Hagateatern där Olivias poesiorkester spelar. Jag hörde dem på en examenskonsert i våras, helt underbart! Lyssna in själva på

www.myspace.com/oliviaspoesiorkester


Jag vet inte hur jag ska färga håret? Just nu är det ganska mörkt, och enklast är att fortsätta på det spåret, men jag är rätt sugen på att göra det ljusare. Min frisör Camilla var dock inne på att göra det ännu mörkare, nästan svart......jag ska försöka hinna bläddra i lite ELLE-tidningar för att få inspiration och se om det finns någon bild jag kan ta med.

Jag älskar att bli ompysslad hos frisören, det är verkligen vardagslyx! Man sitter för sig själv på en mysig salong, blir ompysslad, får läsa skvallertidningar och blir serverad en kopp te. Finns det något skönare än att få håret tvättat och masserat? Dessutom luktar hårfärg så himla gott!!! 


Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kan man följa mitt liv på västkusten bland kyrkor, konserthus, löpspår, vänner och andra trevliga upptåg. Och såklart en helt vanlig, grå men ändå ganska trevlig vardag. Enjoy!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards