Alla inlägg den 6 december 2009

Av Emmy Algefors - 6 december 2009 23:17

"Lever du därnere på västkusten? Varför kommer det inga nya inlägg?" undrade en kompis idag. 

Jo, jag lever. Jag mår prima. Jag känner inte av någon julstress. Datorn fungerar. Dock hände en sak förra veckan som gjorde att jag blev tveksam till att fortsätta blogga. Så jag tog ett uppehåll för att se vad det ledde till. Efter dagens samtal tror jag dock att jag ska fortsätta blogga. Jag vill iaf göra det, och jag försöker att vara den jag är och leva mitt liv precis såsom jag vill. Och det är ju frivilligt att följa bloggar, såvitt jag vet. 

Imorgon är det Luciakonsert som jag inte känner mig så förberedd inför, därför ska jag ta tag i det nu. Sov gott ni alla!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kan man följa mitt liv på västkusten bland kyrkor, konserthus, löpspår, vänner och andra trevliga upptåg. Och såklart en helt vanlig, grå men ändå ganska trevlig vardag. Enjoy!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards