Alla inlägg den 9 december 2009

Av Emmy Algefors - 9 december 2009 11:23

Jag somnade kl 21 igår, helt slut efter en 12-timmarsdag med späckat schema (kl. 06 luciaövning, luciatåg, personalmöte, leta begravningsnoter, ringa massor av samtal, maila föräldrar, babyrytmik, köpa fika, göra iordning fika, fika med barnen, repa med två barnkörer, sedan smsa och ringa och sedan hem kl 18.30) Jag somnade genast och drömde en jättekonstig dröm som blev en mardröm, där det slutade med att jag sprang på Älvsborgsbron och missade kanten och föll ner i vattnet. Jag vaknade under "flygturen" och var helt skakig. Totalt omöjlit att somna om, fast jag var väldigt trött. Jag försökte att arbeta men det gick inte att koncentrera sig, så jag chattade med tre olika personer mellan kl 23-03. En mycket märklig natt.


Idag känner jag mig tack och lov hyfsat pigg. Massor av arbete väntar idag, luciaförberedelser, begravningsfix, ett försäkringsärende, 4 pianoelever och ett lucia-gig. Jag hoppas jag orkar dricka öl med Gbg baroque ikväll, de har konsert på konserthuset i afton så vi kan sammanstråla efter våra gig. Dessutom är Anna i stan, hon lussar med Jacobs kammarkör, och vi ska försöka att ses. Om inte ses vi i helgen, då ska jag till Stockholm!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kan man följa mitt liv på västkusten bland kyrkor, konserthus, löpspår, vänner och andra trevliga upptåg. Och såklart en helt vanlig, grå men ändå ganska trevlig vardag. Enjoy!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards