Alla inlägg den 12 november 2009

Av Emmy Algefors - 12 november 2009 22:45

Min saknad av Stockholm vill inte ge med sig så idag tog jag beslutet att åka till Stockholm imorgon. Jag är ledig i helgen och hade inga planer inbokade, så jag hade tänkt ha en riktig slapparhelg med bio, lite övning, sortering av garderoben mm, men nu blir det istället middagar, konserter, fester och fikabesök. Alltså sådant jag är van vid, haha!

Det finns ytterligare en stor anledning till att jag åker upp till huvudstaden, skriver mer om det imorgon. Men framförallt ska det bli kul att hälsa på hos Anna och Henrik imorgon i deras bostad i Södertälje, jag har aldrig varit hemma hos dem. På lördag sker den riktiga "anledningen" samt att jag ska försöka hinna hälsa på hos en kollega i Tumba. Kvällen innehåller fest med CM-gänget och jag ska sova med Andrea i hennes säng, lovely! Söndagen innehåller antingen jubileumskonsert på Sköndal, Årstiderna i Oscarskyrkan eller Kammarmusik med Edsbergare på konserthuset. Ständigt dessa val....Därtill fika med Fia och förhoppningsvis Per och/eller Katta. Samt att jag vill ta en promenad på Djurgården, jag saknar verkligen promenadstråken där, det har ju varit "min promenadrunda" de senaste åtta åren. Jag borde dessutom åka tillbaka på söndag kväll då jag har en rätt stor begravning på måndag förmiddag, och jag har inte förberett den alls. 

Nu ska jag återgå till Tradera för att försöka hitta en tågbiljett imorgon, annars lyxar jag med att köpa en 1a klass på vanligt sätt, jag har gräsligt många poäng på mitt priokort. Den som spar han har Glad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kan man följa mitt liv på västkusten bland kyrkor, konserthus, löpspår, vänner och andra trevliga upptåg. Och såklart en helt vanlig, grå men ändå ganska trevlig vardag. Enjoy!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards